Sertailah Kami di Bio-Asli....

Sertailah Kami di Bio-Asli....

Tuesday, January 18, 2011

Inbox Mail drp seorang Ahli Bio-Asli kpd Owner Swarna tentang Bisnes Online Bio-Asli

Inbox Mail drp seorang Ahli Bio-Asli kpd Owner Swarna tentang Bisnes Online Bio-Asli..mudahan Biskita dpt manfaat...

by Swarna E-Shopping on Friday, 24 December 2010 at 19:11
 
 
Soalan:
yup. aku masih kurang paham.. mula2 ku pikir register member utk dpt diskaun saja.. then after register baru tah ku paham sikit2 lps ku baca arah website yg kita bagi atu. ada plg ku update profile ku sana tapi yg part e-wallet atu, bank yg terlisted di sana semua bank malaysia. cemana komisyen ku kan masuk tu? huhu. aku mesti buat account arah one of the bank kah? (e.g. arah maybank) and yg pasal apa tu, Plan A, B, C, D, E kah? atu aku na paham. huhu. and, apa saja benefit jadi ahli vip berbanding ahli biasa? sori bnyk tanya n bnyk mengambil masa kita..

Jawapan:
nah,ani yg ku mau tau ni.salnya yg lain ku tnya byk ckp paham,tpi alum paham.iath aku mau ahli btnya sbnrnya..CUBA U BACA WALL ARH LATEST POSTKU AH N COMMENT2 NYA,MAYBE ADA LGI BETAMBH PEMAHAMAN U tntg Bio-Asli ani..

Bio-Asli ani mengajak biskita smua utk menjadi usahawan,utk jd ahli perniagaan.atu antara tujuannya..

e-wallet..ertinya electronic wallet..cm email,electronic mail..so actually wallet atu n duit d dlm atu inda wujud d alam nyata.ia wujud d alam maya ah.ku harap dpt kita tebayang smua ani..

so smua duit komisyen ia akn msuk dlm e-wallet.e-wallet atu duitnya bulih kita ambil or bulih kita biarkn sj sna or bulih kita membali produk bio-asli terus dr syarikat..

tntg akaun bank atu,alum perlu lgi buat msa ani.sbb smua duit u akn msuk dlm e-wallet,kcuali klau u kn jdikn cash duit atu buleh jua..nnti pkai maybank ku sj sal aku ada akaun d mlysia..nada pnipuan ah,aku ni kn mnulung ne..so kita msti pastikn brpa isi e-wallet kita atu ah,so kiralh cnth dlm e-wallet kita ada RM1000,gtau aku ah 1000,so ku kn gtau syarikat supya kreditkn arh maybank ku..dlm bbrpa minit sj tu msuk dlm maybank ku,so lps tu ku bg kita RM1000 atu..

buat msa ani aku suggest u concentrate arh pelan a sj dulu,lps ani bruth proceed arh plan b..atu sikit2 sj dulu pelajari..

benefit Ahli VIP dbnding Ahli Biasa..VIP layak dpt HARGA AHLI..Ahli Biasa dpt HARGA BUKN AHLI,nada beza dgn harga utk customer yg bukn ahli..

so aku mgajar cemanakn bjaya bisnes bio-asli ani..tani msa ani zaman internet..utk bejaya so tani msti berusaha.masa inda mnunggu tani,so tani yg msti step up..dlm bisnes,ijazah mnulung,tpi experience atu actually lbih pnting.nda smestinya if urg atu ada ijazah multimedia or ict so msti bjaya tu dlm bisnes internet..urg nda bskulh pun bleh bjaya..cuba liat kanak2 msa ani,sgt capat mnangkap perihal internet ani ah..

aku ni sndri owner Swarna inda beranti belajar,n sntiasa dtmbh ilmu d dada ani..

No comments:

Post a Comment