Sertailah Kami di Bio-Asli....

Sertailah Kami di Bio-Asli....

Tuesday, January 18, 2011

Berminat mnjdi ahli Bio-Asli?..

Berminat mnjdi ahli Bio-Asli?..

Swarna merupakan Stokis Bio-Asli bagi Zon :

1) Gombak, Kuala Lumpur
2) Pendang, Kedah
3) Georgetown, Pulau Pinang
4) Seluruh Brunei Darussalam

Bagi yang menetap di sekitar area di atas dan berminat untuk mendaftar sebagai Ahli Bio-Asli secara PERCUMA, sila hubungi Kami..ok..just to inform u..aku Stokis Bio-Asli..

ok..Bio-Asli ani produk kesihatan dan kecantikan luar & dalam..ada supplements apa n cosmetics jua..bahannya berasakn kpd bahan2 asli,means back to nature,nada mggunakan chemicals n nada kesan sampingan..

selain utk kegunaan sndri bleh jua menjana pendapatan drp jualan bisnes online..komisyen setiap minggu..

if mnjual slain dpt untung jualan,dpt komisyen jua..if pkai utk kegunaan sndri pun dpt komisyen..

register adalah percuma :)

if u mau mliat smua produknya u have to jd ahli plg..tpi sebahagian dr produk nya ada kmi upload arh album Swarna,cuba liat sj album nmnya Bio-Asli ah..

register free sj.if kita berminat aku ngajar cana cra registr or aku sndri menulung meregisterkn.2 minit sj siap..

actually aku ani Stokis BERDAFTAR no 989 syarikat Bio-Asli Zon Daerah Gombak,Kuala Lumpur..awl ani aku d KL ne,ndang dr sni ku mbuat bisnes..tpi aku urg brunei..

Swarna ane kadaiku ah.if u kn liat apa2 sj kmi jual,liat sj arh album ku..n kadai kmi branch nya ada d kedah,pulau pinang,n brunei..

tpi d brunei kmi mbuat d rumah..alamat kmi:

no. 65, spg. 180-61, jln. kechil mulaut-lampaki, kg. mulaut, sengkurong, BG2121.

so d brunei adiku sma abg iparku incharge tu..

bio-asli ane still baru d brunei,so sgt tinggi chance nya utk dpt untung..d mlysia,ada yg jd jutawan dh join bisnes ane..

so if u mau register sndri pun bleh ah,just klik link ane n ikut instruction nya..

Borang Versi Melayu :
http://www.bio-asli.com/daftar.asp?id=mz4u

No comments:

Post a Comment